.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحقیق و تفحص از محیط زیست کلید خورد

23 نفر از نمایندگان استانهای شمالی کشور تقاضوای تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست را دارند.

به گزارش خبرآنلاین، سرانجام اعتبار سالیانه تالاب میانکاله بهشهر، مرداب انزلی و همچنین تالاب آشوراده بندرترکمن از سال ۸۵ تاکنون، علت مرگ پلنگ‌های خریداری شده از کشور روسیه و جلوگیری از جذب نیروهای استانی ستادی و عملیاتی از سال ۸۵ سبب شد تا ۲۳ تفر از نمایندگان استانهای شمالی کشور تقاضوای تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست را داشته باشند.

در این باره محمد رضا تابش عضو فراکسیون سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: بخشی از این دلایل مربوط به یکسری اطلاعات در ارتباط با تقاضای مجوز زیست محیطی برای صنایع مختلف و طرح‌های عمرانی توسعه‌ای از سال ۸۰ تاکنون که در مناطق کل کشور اجرا شده است مرتبط است.

وی ادامه داد: تعداد صنایع ساخته شده بدون مجوز محیط زیست از سال ۱۳۸۰ تاکنون، تعداد کارشناسان متخصص استخدامی و قراردادی به ویژه در حوزه نفت و گاز، دلیل جابه جایی مدیران به ویژه مدیران ستادی و همچنین نحوه هزینه کرد بودجه‌های تخصیصی در سازمان محیط زیست از دیگر محورهای این تحقیق و تفحص از سازمان حفاظت محیط زیست مطرح شده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره برنامه های محیط زیست برای جلوگیری از انقراض برخی از گونه های جانوری اظهار داشت: متاسفانه برخی از گونه‌های جانوری کشور در معرض انقراض هستند، اما دولت طرح‌هایی برای جلوگیری از این قضیه دارد. به طور مثال احیای یوزپلنگ ایرانی که مورد تشویق محافل بین المللی هم قرار گرفت، از جمله تلاش های صورت گرفته برای احیای گونه های جانوری نادر و جلوگیری از انقراض آنها بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 خرداد 1390
اگر واقعا کلید خورده اول بیایند ببینند چگونه شرکت عمران ومسکن شمال بیش از صدها هکتار زمین کشاورزی و مرتع را در خزر شهر جنوبی بدون مجوز تبدیل به زمینهای تجاری کرده است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.